måndag 9 november 2015

Denna dag...

... har mestadels tillbringats till sängs.
Tråkigt men sant, det är så då värken tar övertaget.
:o((
Hade tänkt mig att tvätta ett par maskiner här hemma, men det får bli en annan dag.

Har suttit / legat på sängen,,, målat, skickat efter varor från både Halens och wish, spelat WF, kikat på teven, slumrat, ätit lunch som idag bestod av kålpudding, kokt potatis & lingonsylt.
Hur gör du, äter du kålpudding med sås till..??

Fick en inbjudan på posten idag, mitt jobb ska tydligen ha en "jul-fest", på restaurang Harmony med en Italiensk buffé.


Jag kommer INTE att gå.
Vill inte dit och träffa en massa folk som helt PLÖTSLIGT är såå intresserade av hur det är med mig, vad som felar osv.
Kan de inte höra av sig annars, ja då kan det fullständigt kvitta då också.

Får se om jag kanske orkar att följa med Göran till Willy:s när han slutar eller om vi tar det en annan dag, inget som är akut.
Jag ska i alla fall köpa på oss mer pizarullar.
Dels för att de är sååå goda och att det är erbjudande på de nu.
Inte så nyttiga, men ett jättegött kvällsmål ibland när Göran jobbar eftermiddagen.
Jag måste ta tag i mitt ätande igen, kan ju börja med att strypa ALLT sött,,, godis & kaffebröd.
För jag har ju gått upp mycket i vikt,,, så nu är jag FET igen.
Visst,,, mina mediciner har ju också hjälpt till bra och värre blir det ju när jag får starkare och starkare doser.
Så, jag kommer ju inte att gå ner i vikt, men det kanske stannar upp.
OM, jag har TUREN med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar