måndag 23 november 2015

Jag sitter nu och...

... är så småsnål så det är inte sant.
Det är en plånbok jag har sett på Zalando ganska så länge,,, är såå sugen på den men köper den ändå inte.
Ändå så är priset bara 149;-
Varför är man så skrämmande småsnål ibland..??!!
:o//

Funderar på om jag ska skicka efter en sådan till mamma i alla fall.

Varför jag är småsnål till mig, är för att jag har önskat mig en redigt stor fin plånbok i äkta skinn av Göran i julklapp, kanske att jag får den.
*hoppas*
:o))

Jahaja, då kan man lägga måndagen den 23:e november 2015 till historien.
Å inget speciellt har hänt på hemmafronten, mer än att jag har tvättat två maskiner och hängt de.
Sen så nådde jag lådan i klädkammaren med en del jeans jag har.
Fotade de alla och la ut de på min sälj-sida jag har på FB.
En tjej nappade direkt på 6 par jeans för 430;-
Men, att hon skulle hämta de först på fredag.

Fick ett privat meddelande av henne nu ikväll, att hon hoppar av detta köp eftersom hennes sambo hade meddelat henne att han lämnar henne och deras 2-åriga son.
Om det är sant eller ej förteller inte historien.
Så, nu har jag tagit bort att de är tingade under varje bild.
Har även lagt ut lite långärmade toppar, hoppas att jag kan bli av med något.

När Göran kom hem, så bäddade han rent direkt, sen så åt vi rester.
Efter detta tog han sig en dusch och sen var det min tur.
Efter detta åkte nattsärken på.
:o))

Klockan är nu 23.56, och jag tror jag ska ta mig något lätt att äta.

Hörs av.



1 kommentar:

  1. Jag känner igen mig ;) såg också nåt häromdan som var billigt men köpte det inte och sitter och ångrar mig nu.

    Jag fick ta uppehåll med roddmaskinen ett tag för nacken och axeln blev dåliga men då sa min kiropraktor att jag inte skulle ha några tyngder så det bara blev som övningar och då går det rätt bra

    Härligt att du fått sälja lite kläder. Sen såg jag att det inte blev nåt köp så tråkigt.

    Ha nu en fin dag
    kramar

    SvaraRadera