måndag 16 november 2015

Jaha, då är snart...

... denna måndag lagd till historien.

Denna dag har gått otroligt fort, Göran jobbar eftermiddag denna vecka, det vill säga mellan 15.00 - 00.00, det är en bra vecka, för dels så hinner vi göra ärenden på förmiddagen och sen så är han helledig fredagarna den veckan.
Så, varannan fredag är han alltså ledig.
:o))

Vi var i alla fall bort till Ica Maxi på fm, vi skulle bara handla lite.
kom hem med bra mycket mer,,, bland annat drygt 3 kilo nötgrytbitar och tjockare fläskkotletter.
Bra när de har halva priset eftersom det går ut i övermorgon.
Men, vi packade ju om detta direkt och in i frysen med det.

Härligt när man kan göra sådana fynd,,, och då måste man vara där på förmiddan.

Innan vi åkte hem så var vi inom Pizzeria Victoria för att äta lunch, Göran åt en gyrosrulle och jag tog en ny pizza, som var stark.
:o))
Men, gött varé..
;o))

Å när vi kom hem så ja som sagt var,,, packade vi om allt kött vi hade köpt, sen så la jag mig dels på grund av värken och sen en enorm trötthet.
Jag tog mina middagsmediciner och kelade med Sylvester,, tittade lite på teven... sen så var jag totalt borta.
Hörde inte ens när Göran åkte till jobbet.
:o//

När jag vaknade till liv igen, gjorde jag iordning lite the och tog mig ett par skorpor med bredbar skinkost på.
*Yammi*
Kikade i reklamen vi hade fått idag samtidigt som jag åt mellanmålet.
Såg då att Lidl hade dessa behåarna som är så bra.
Så, jag på med kläderna igen och ut med elskotern i mörkret.
Upp dit,, skulle ju egentligen bara ha det,,, ja där handlade jag för 700;-
Men, jag hade med mig saker hem också.
:o))
Innan jag åkte hem var jag och hämtade ut en julklapp till Göran, sen var jag till Kummin och köpte thé för nästan 300;- (!!!), det är DYRT med lösthé,,, men vansinnigt gött.
Jag fick ju 600 gram,, så nu har jag ett tag.

Nu har jag kikat lite på datorn, så nu ska jag bara ta mig en kopp the,,, sen blir det sängen eftersom det är TV-kväll.

Måste bara berätta,,, igår fick våra älskade kisseherrar sin för tidiga julklapp.
Alltså en helt ny klösställning som vi köpte på Arken Zoo i söndags.
Å de är nöjda och glada.
:o))

Jag fattar INTE,,, varför det inte går att lägga in bilder numera.
*muttrar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar