söndag 8 november 2015

Lördagen...

... tillbringandes till största delen till sängs.

Jag var med maken ut, för jag skulle skicka två paket som var vunna auktioner på Tradera.
Det vart gjort, vi var in och handlade lite småsaker till vår middag, som bestod av pommes och hamburgare i bröd.
Så, det var bland annat tomat, hamburgerbröd  som fattades. Sen var vi även in på Apoteket, där de hade 40 % rabatt på denna Multivitamintabletten jag äter dagligen.
Så för 2 burkar kostade det mig 126;- istället för 105;- / st annars.

Vi tog oss en fika på Trelleborgs bageri innan vi gick hem, men det ångrade jag, för vi delade på en fylld baguette och den var torr.
Å jag sa inget..
:o))

Sen hem,,, då var det den största tiden till sängs.
Vi låg båda två och myste med filmer.
Efter första filmen så vart vi hungriga, vi gick upp och gjorde iordning vår mat.
Pommes friterades i vår varmluftfritös, en av de bästa köksmaskinerna vi har och burgarna stektes i grillpannan.

Idag blir det säkerligen en innedag, sängkläderna ska bytas och tvättas.
Kanske det blir någon tur ut, när det är så vackert väder som det är.


Grattis till alla fäder på just er dag idag.

Saknar så att ha mamma & pappa långt bort.

Ha en fin söndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar