onsdag 4 november 2015

Hej på er...

... denna onsdagskväll.

Idag är jag totalt mörbultad, dels på grund av vädret och sen undersökningarna jag vart utsatt för igår.

Jag har legat och åter legat idag,,,, men trotsade värken och följde med maken till Willy:s, ÖB & Engelbrektsboden.
På EB skulle jag ha en huvtröja som de sålde för halva priset,,, men det kan jag förstå de gjorde när det bara var små storlekar kvar.
Sen hem och vi åt middag (rester), efter det så stöp jag tillbaks till sängs.
När maken åkte till jobbet så satte jag på en film, som jag sov så gött till.
:o))

Nu sitter jag vid den stationära dator och skriver detta inlägg samtidigt som jag äter kvällsmat.
Alldeles strax så stuper denna kvinna tillbaks till sängs och min TV-kväll.
Jag hade så gärna velat måla en stund på em, men jag orkade inte göra iordning allt och sen så har jag så förbannat ont så det hade inte alls vart långa stunden.
Med andra ord, så la jag undan de tankarna idag.

Får se i morgon eftermiddag.
I morgon förmiddag kommer vår städhjälp, så underbart gött att ha denna kvinna som städar hos oss var 14:e dag.
Värt mycket..!!

Ha det bäst, Tjingeling..!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar