måndag 2 november 2015

Har precis...

... suttit och beställt ett par julklappar till Göran via nätet.
Betalda och klara är de också, så gött när man även kan använda kortet via nätet.
Törs du göra det..??
Vet många som inte törs detta.
Jag har gjort det många gånger och peppar, peppar så har det gått bra.
Hittills.

Jag har suttit i sängen idag för att försöka måla,,, men se det tyckte in en av våra katter.
Han klev över detta vikbara rullbordet jag använder mig av då och la sig så jag inte kunde måla.
:o)

Till slut så gick han, då satte jag på spotify i mobilen och tryckte ett par knapptryck på dosan till vårt surroundljud till teven, där fick jag då spotifymusiken,,, kanon, så kunde jag måla klart.
Men, idag vart det för länge, IGEN.
Tar nacke & axlar direkt.
Måste börja med alarmet på mobilen eller äggklockan.

Snart ska jag lägga mig till sängs igen, har som sagt var beställt några julklappar till Göran samtidigt som jag satt här och åt min lunch, rester av den ugnsbakade torsken, kokta potatisen och äggsåsen.

Jag har ju nu bokat en tid för en ny tatuering, vi var dit när vi ändå var i Lund i fredags.
Visade honom vad jag vill ha och bokade som sagt var tiden.
I lördags så vart jag osäker på om jag bara ville ha detta på denna tatuering.
Så, jag mailade han två bilder, den första plus en till som jag vill ha ett par delar av.
Inget problem.
Men det är ett STORT problem nu, det är att de flyttar till nya lokaler och där är det INTE handikappanpassat,,, en jäkla trappa upp.
Så, jag vet inte.
Jag behåller tiden, om han där uppe, kanske är sååå otroligt snäll mot mig så jag är gående snart igen.
Tiden jag fick är ju först i februari.
Får se vad det bir med den tatueraren.
:o//

Idag jobbar gubben dagen ( har egentligen eftermiddagen ), men då slutar han först 00.00, ska duscha och innan han kommer hem och i säng och sen släcker så kan klockan bli runt 02.00, och sjukresor går klockan 06.40 i morgon bitti.
Därför bytte han så han slutar 15.30 istället, semester i morgon och resten av veckan em.

Fick sms av honom idag, där han berättade att han fick semester den 23:e december, då har vi planer på att åka upp till Gekås i Ullared.
Det är en fröjd att gå där den dagen.
Hoppas jag orkar på grund av värken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar