torsdag 5 november 2015

Redan torsdag...

... veckorna går med ett rasande tempo.

Gött det också, så vi får julpynta snart, vi tar fram allt till 1:a advent, brukar även klä granen då..
Mysigt..!!

Idag är sista kvällen maken jobbar eftermiddag/kväll/natt, egentligen ledig i morgon, men då ska de ha "Kick-off" på hans jobb från klockan 13.00, sen på kvällen ska de åka in till Big Bowl i Malmö för att äta och spela bowling.



Idag när jag vaknade efter en natt med fruktansvärt dålig nattsömn (var vaken mellan 03.30 - 05.00) i morse och före det små stunder som har varit vakna.
Vilket fall som helst så vaknade jag med en djärv hals, en fruktansvärt sprängade huvudvärk och grymt ont i nacken.
Rösten bär mig inte riktigt ordentligt idag.
Hoppas nu bara det bryter ut ordentligt om jag nu ändå ska bli dålig.


Städerskan kom och städa idag, men Göran tog sovrummet själv eftersom jag låg hela tiden hon var här.
Gött att komma upp till ett helt rent och nyfräscht hem.


Nu sitter jag vid datorn en liten stund, dels för att skriva detta inlägg och sen så hade jag mail att skicka till de som vunnit auktioner av mig på Tradera.

Men, jag ska bara slurpa i mig resten av theet så ska jag tillbaks till sängs,,, hela kroppen värker, så jag orkar helt enkelt inte vara uppe.

Tjingeling..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar